tirsdag 19. mai 2009

Hei alle sammen

Blir stille i bloggen min en stund fremover,flytter på onsdag.
Huff alle tingene mine ligger i esker,men når de kommer opp igjen så har jeg fått eget stort hobbyrom =)
Ååå som jeg gleder meg til det =)
Når jeg pakket sammen så skjønner jeg ikke hvordan jeg har hatt plass til alt jeg =)
Men så har jeg måtte rydde vekk hver ting jeg har brukt for å bruke noe annet når jeg har holdt på med å lage kort =)
Takker alle for at dere titter innom hos meg og for alle hyggelige kommentarer, det er jo så koselig =)

Klem til alle

2 kommentarer:

  1. Hei igjen!
    Så spennende med flyttesjau!
    Lykke til med det, og håper du kommer deg i orden på det nye hobbyrommet ditt snart. Det blir spennende å se hva du kommer til å lage nå fremover! Ha det bra så lenge! "Sees"

    SvarSlett